KONSULENTKODEKS

vi har taget stilling

Ansvarsområder


Aftales i detaljer med kunde Ansvarlighed i forhold til de aftaler som indgås Løbende dialog med kunde




Forventningsafstemning


Indgåede aftaler med kunde overholdes Løbende dialog med kunde




Moral/etik


Manglende overholdelse af lovgivning kan ikke accepteres Dialog med kunde




Mobiltelefoni


Mobiltlf. altid på lydløs Kunde belastes ikke for evt. telefontid med andre kunder Dialog med kunde





Påklædning


Følg dress code Flyd diskret ind i miljøet




Kommunikation


Konstruktiv kritik - kritisér aldrig tidligere ansatte Kritisér eller kommentér aldrig likviditet eller andre interne forhold overfor medarbejdere Vær bevidst om din rolle som konsulent - signaler kan opfattes anderledes i forhold til ledelse henholdsvis medarbejdere - vær positiv Telefoni - læg aldrig røret og kommentér samtalen negativt




Internet/e-mails


Kun i nødstilfælde Egen tid Dialog med kunde




Rygning


Følge kunders rygepolitik Rygetid = egen tid Dialog med kunde





...fordi det giver mening